NERVIG!!!!!!

CHOOOOOO!!!
Är liiiite nervig för har science fair på torsdah och ska redovisa med fliisan på tisdah för hon sticker dan innan så på riktiga e jag själv =S aja det kmr nog gå bra hoppas jah. Igår var jah liiiiite hyper oxå, nu e jah på twitter, fb, lyssnar på lite Cher Lloyd "Whit Ur Love" (asbra låt), lite minecraft, och skype med hon finska tjejen (:***** <33), hennes brorsa (=/) och min brorsa (=|) aa ska kanske spela achtung senare (tror inte det men aja xD). Borde läsa min svenska bok och jag borde öva till science fair =/ ähh... orkar inte :P trooooor jag håller på att bli sjuk oxå för jag har typ asont i halsen och jag har ganska ont i huvudet... =/ sen känner jah att jah va liiiiiiiiite flumm igår X) det vet finskan p.g.a det vi höll på med på fb X) btw... HEJ JENNY! JAG VET ATT DU LÄSER DET HÄR!!! :* ÄR DU HEEEEEEEEEEEELT HÖÖÖÖÖÖÖG?! XD (inside joke på hennes skola) Nej men jah ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dig jenny!!! :** aja ska fortsätta med de jag höll på med så... ses ;)
//Tina :** <333
LOLOLOLOL!!! blev bara en bild nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0