KLÄDKRIIIS!

HJÄLP!
Jag har klädkris!!
Jag och Tina ska på fest idag och jag har inget att ta på mig! Ska jag vara galen och ta min sweetlolita klänning med rosaglittrig cowboy hatt? Eller kanske min kortkorta blå klänning som är så kort att när man böjer sig frammot visar hela häcken? Eller ska jag kanske ta mitt speciella fest linne och min kotkorta svarta kjol med dragkedja fram som jag inte kan sitta i? Eller ska jag kanske ta och shoppa idag och köpa kläder?

HJÄLP! KLÄDKRIIIS VAR DET HÄR!

Appropå ingenting, jag drömde om en kille i min klass inatt... Skumt... Brukar nt drömma om Jesper *ryser av obehag*
Ville drömma om Edwin <33 *Ryser av kärlek*

Ett par många bilder på Harry lite random bara XD

AGENT P! Bara helt random!
AJA, skriver mer när jag städat rummet XD Eller skulle jag sagt, svinstian? HAHAHAHA ZD

Puuuusssss/ POTATIS! Även kallad Flisan XD

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Så himla snygg! <3 :)

2012-03-13 @ 19:02:00
URL: http://thildeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0