Azum fest i går

Japp! Som Tina skrev innan var vi på en azum fest med MYCKE skratt!!
Jag skrev ju innan att jag hade klädkris, men jag var och shoppa i globen (skulle se genrepet av melo) på förmiddan så där köpte jag:

*Gula jeans
* svart/vit/rosa linne
* en cool rosa tröja
* En svart magtröja som det stod *Miami* på framsidan och *78* på baksidan i guld
* Ett svart linne med färgglada krumelurer XD

Men på festen hade jag på mig jeansen, svart linne och magtröjan. Till det hade jag guldvit ögonskugga, tre olika sortes mascara, mitt underbara (lilla), godis smakande läppglans och ett par guldörhängen :)

Ni får se bild någon gång skulle jag tro... :)

Nu lite bilder:
En superfailad bild från i somras... Sitter på restaurangen som ligger precis bredvid poolen så om man gick typ tre steg från bordet (mot poolen) så rammlade man i XD

Aja, har precis vaknat av att en himla katt var tvungen att jama utanför min dörr och kraffsa på dörren X( Är lite död nu...

Aja, känner att Tina är så mke snyggare än vad jag är... Fast jag har varit snyggare (Syftade på bilden)

Nu ska jag somna om tycker jag. Imorgon är det mondag och skola c): Men det possitiva är att jag kommer att få träffa Edwin (<3)

Nu går jag upp för jag pallar nt sova nu...

//Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0