Tennis! (och annat krims krams)

CHA CHA!!
Har spelat tennis, varit på twitter och liite annat... har science fair imorrn (fuuuu!!!)
Harry har bytt Twitter icon och Zayn har bytt IGEN (får bild strax) umm jävlar vad alla skulle byta då! Hursomhelst så ska jag chillskejta med jassie<33! på lördag. Sitter och pratar med Jenny<33 nu! ska återgå tilll det strax btw JAG tkr inte att nemi passar! Jag har inga problem med liams och louis' flickvänner men NEMI är ett STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT NEEEEEEEJ! Dom passar bara inte! Niall förtjänar ngn bättre! (säger inte att det är jag för jag vet att jag inte har den minsta chansen på hnm men han borde inte vara med fkn demi lovato!) aja det var min lilla kommentar om det. Nu ska jag återgå till dte jag gjorde såååå... seeees!
//Tina! :** <33
Man kan inte se hans ansikte :( men fortfarande såååå söööööööööt!!!!!
gaaaaaaawwwwwwd! han e fööööööör snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0