SNAART!SNAAAAAART!

SNAAAAART!!!
*host* Liam har tweetat att dom snart ska komma till sverige!!!!! och att ett till album kommer!!!!!!!! YAAAAAY!!! =DDDDDDD SO HAPPY I COULD DIE!! Hursomhelst så lovade han en twitcam oxå som inte har kommit på 3 dagar -_- btw min twitter; @CupCakeShake98 <----- följ. Sen finns det en video med några underbara tjejer (har ingen aning om vilka det e men iaf =S) dom har gjort en video till killarnas låt;na na na och dom dansar en irish dance routine as cool! den kmr längre ner men gärna om ni hjälper att skicka den till killarna för dom förtjänar att bli sedda och dom vill gärna det, dom har försökt att skicka den förut men dom såg den inte. Dom tweetade senare att dom gärna ville ha så mke hjälp som möjligt! Jag kmr iaf försöka hoppas ni kan hjälpa mig, och dom!
nu ska jag fortsätta stalka dom, jag menar skypa med några...
//Tina :*** <33

http://www.youtube.com/watch?v=xuTldNO91bE&feature=channel <--- videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0