såsum dag!<3

CHAA!
Har varit en bra dag utom att det blev pinigt när vi skulle gör den dära science fair saken... Har varit med JASSI<33 hon har lärt mig att skejta (även om brädan var liiite mupp igentligen så gick det inte att svänga mot ena sidan märkte min brorsa sen) umm.. det var iaf askul sen så har jag gjort lite annat men orkar inte skriva om det för jag e typ astrött... de kmr kanske inte bli ngt inlägg imorrn för jag har lite saker jag ska göra som spela tennis gå i solan (ofc) aa sen händer det lite mera saker ;3 aja ska sova snart för jag ät lite förkyld... =( goh natt ;3
// Tina! :*** <333 ;3
btw här kan ni göra eran egna 1D mening
Ändra redigerare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0